Maserati GranCabrio MC Stradale #Italian #Cabriolet #Expensive

RO: Primele imagini cu versiunea decapotabilă a modelului Maserati GranTurismo MC Stradale au ajuns pe internet doar cu câteva zile înainte de debutul oficial de la Salonul Auto de la Paris. Noua decapotabilă poartă numele de GranCabrio MC Stradale și se alătură celorlate versini decapotabile din gama constructorului italian.
În afară de imagini, nu au apărut însă și datele tehnice oficiale, însă cel mai probabil cifrele sunt asemănătoare cu cele ale versiunii coupe GranTurismo MC Stradale. Asta înseamnă că GranCabrio MC Stradale va beneficia de motorul V8 de 4.7 litri ce dezvoltă 450 CP și 510 Nm, cu 10 CP mai mult decât versiunea GranCabrio Sport.
Primele imagini cu versiunea decapotabilă a modelului Maserati GranTurismo MC Stradale au ajuns pe internet doar cu câteva zile înainte de debutul oficial de la Salonul Auto de la Paris. Noua decapotabilă poartă numele de GranCabrio MC Stradale și se alătură celorlate versini decapotabile din gama constructorului italian.
În afară de imagini, nu au apărut însă și datele tehnice oficiale, însă cel mai probabil cifrele sunt asemănătoare cu cele ale versiunii coupe GranTurismo MC Stradale. Asta înseamnă că GranCabrio MC Stradale va beneficia de motorul V8 de 4.7 litri ce dezvoltă 450 CP și 510 Nm, cu 10 CP mai mult decât versiunea GranCabrio Sport.

EN:  It’s the Maserati GranCabrio ragtop’s answer to the GranTurismo MC Stradale tin-top, taking on the manufacturer’s ‘MC’ (Maserati Corse) badge that aims to apply some track-won expertise and an accordingly aggressive styling package to the brand’s pair of big sports cars.
It joins the original GranCabrio (£98k, 433bhp) launched in 2010 and the GranCabrio Sport (£104k, 443bhp) that arrived a year later to make this a three-variant line-up. Although based on the Mk5 Quattroporte that’s in the process of being replaced, the coupé and cabrio still have a couple of years to run, the MC moniker no doubt intending to reinvigorate the range.

0 comments: