BMW M6 GranCoupe #expensive #V8

Pe scurt, M6 Gran Coupe este mai scump cu aproximativ 35.000 de euro decât un M5 și este depășit doar de Cabrioletul M6 și 760i în topul celor mai scumpe modele BMW ale momentului.
Merită să plătești diferența de preț uriașă între un M5 și un M6 Gran Coupe? Dacă ești doar în căutarea performanțelor, răspunsul este categoric NU. Mai rapid cu doar 0.1 secunde de la 0 la 100 km/h, M6 Gran Coupe este la fel de bun ca M5 și nu vine cu nimic nou pentru șofer și nu este cu nimic mai bun decât un M5. Singura sa calitate este și cea care îi garantează în mod clar succesul. Sunt foarte mulți fani ai mărcii cu posibilități financiare uriașe iar aceștia își vor dori senzațiile de M5 într-un pachet special iar M6 Gran Coupe asta le oferă. Fiind chiar și la bază scump, Gran Coupe-ul Seriei 6 este o mașină rară. Iar un M6 echipat complet se va duce la un preț de peste 160.000 de euro și toți cei care își cumpără mașini la acest nivel de preț vor ști acest lucru.
M6 Gran Coupe va transmite un mesaj clar de superioritate financiară chiar și în compania unor modele concurente la fel de rapide, cu sigle mai exclusiviste pe capote și de aceea se va vinde foarte bine.

Pentru că vor plăti "premium" clienții vor primi un interior "premium" cu adevărat, mai luxos precum cel al M5-ului și cu siguranță un exterior extrem de spectaculos pe lângă cel al super-modelului Seriei 5. Dinamic, nu vor fi dezamăgiți deloc, M6 Gran Coupe este la fel de bun ca un M5. Adică este o mașină perfectă pentru cei care vor senzații tari dar nu vor să iasă în evidență cu un Porsche, un Ferrari sau un Lamborghini.
M6 Gran Coupe este foarte rapid, superb conectat cu șoferul și comenzile acestuia și la fel ca M5, sună fantastic. Îl poți conduce foarte confortabil pe modul Comfort al suspensiei sau la fel de rapid ca un Ferrari pe modul Sport Plus. Tracțiunea spate continuă să aibă problemele sale pentru cei care vor să plece perfect de pe loc dar altfel oferă senzații unice pe drumurile virajate. Singura recomandare: evitați frânele ceramice ce au un comportament haotic (ba frânează puternic, ba nu frânează deloc, ba sunt încălzite, ba nu sunt) și jantele de 20 cu runflat - fac ținuta de drum exagerat de rigidă.
 
Fast facts: M6 Gran Coupe. Motor: V8, 4.395 cmc, 560 CP,  680 Nm; Cutie: automată,  dublu-ambreiaj, șapte trepte; Performanțe: 0-100 km/h 4.2 sec, 250  km/h, consum mediu 9.9 l/100 km; Preț de pornire: 141.856 euro cu TVA

0 comments: